Színházi plakát, weblap, büfé, szék: idén is díjazta a legkreatívabb színházakat a Magyar Teátrumi Társaság
2018. július 28. /

Színházat vegyenek! címmel negyedik alkalommal rendezte meg a Magyar Teátrumi Társaság a színházmarketing szakma konferenciáját a Pécsi Országos Színházi Találkozó (POSZT) nyitónapján.
[kep3]
A szakmai találkozót követően a 2018-as Színházat vegyenek! színházmarketing díjak is gazdára találtak.
A Színházat vegyenek! díj 2018. évi díjazottainak listája:
Az évad legjobb színházi büféje: Szatmárnémeti Északi Színház – Harag György Társulat
Az évad legjobb színházi széke: Vörösmarty Színház, Székesfehérvár
Az évad legjobb színházi trailere: Centrál Színház, Budapest
Az évad legjobb színházi weboldala: Budapesti Operettszínház
Az évad legjobb színházi nyomtatott kiadványa: Fővárosi Nagycirkusz
Az évad legjobb színházi plakátja: Bartók Kamaraszínház és Művészetek Háza (Dunaújváros)
Az évad legjobb színházi merchandising terméke: Szigligeti Színház, Nagyvárad
A díjak átadására, a nyertesek kihirdetésére június 7-én, a POSZT megnyitó gálája keretében került sor.
„Fontos, hogy a marketinggel foglalkozó kollégák legalább évente egyszer tapasztalatot cseréljenek. A Színházat vegyenek! pályázat felhívására érkeztek klasszikus és innovatív művek egyaránt. Leginkább az tűnt fel, hogy a színházakkal kapcsolatban a közönség várja és elvárja a megszokott megjelenéseket, ugyanakkor az új közönségrétegek megszólítása és a fiatalok figyelmének megragadása csak innovatív módszerekkel lehetséges. Nagyon érdekes, hogy ebből a kettősségből milyen ötletes anyagok készülnek” – mondta el Szabó László, a Magyar Teátrumi Társaság titkára.
Az idei konferencia fókuszában az online marketing állt. Előadók voltak: Pere Patrícia, Szokolay Zsolt, Klausz Melinda, Fehér Tibor, Fehér Euridiké, Radoslava Stratená a Szlovák Nemzeti Színháztól, valamint Outi Raatikainen finn szakember.
A konferencia részletei, a pályázatok és a Színházat vegyenek! díj nyertesei megtekinthetők a szinhazbamentem.hu weboldalon.